רשומהאיפה זה "חנן כהן"?

אין ספק שדף הכניסה של האתר האישי שלי הוא אחד המכוערים שקיימים.

הכתובת של האתר (info.org.il) היא תוצאה של משחק מלים עם השם הראשון של האתר -  "מידע מאורגן בישראל" - שאף אחד חוץ ממני לא הבין.

האתר עלה בינואר 2000 ובראשו היה כתוב אז "לא כולם יודעים - !Yahoo הוא אתר ממש גרוע לחיפוש. תתחילו להתרגל ל Google". זה היה מזמן...

מאז האתר התפתח ונוספו לו המון חלקים ודפים, מה שכיער והעמיס אותו עוד יותר. אבל תמיד הוא היה ידוע כ"אתר של חנן כהן".

לפני מספר חודשים התחלתי לכתוב כאן בלוג והאתר שלי עוד יותר הוזנח. מכיוון שאת הבלוג אני מעדכן יותר מאשר את האתר, הוא הפך להיות בעיני אחרים כ"אתר" שלי. כשהזכירו את שמי ורצו לתת קישור, נתנו את הכתובת של הבלוג.

הקישור מהשם שלי הוא באיזו שהיא מידה הזהות והמקום שלי ברשת. אם מישהי לא מכירה אותי ותלחץ על הקישור, הבלוג כאן ברשימות יהיה הזהות שלי בשבילה. רק אם היא תלחץ על הקישורים הקטנים בצד ימין היא תגלה את כל השאר.

הבעיה שאני רואה במצב הזה היא שאני פועל בעוד מקומות והבלוג הנוכחי ברשימות לא מאפשר לי להצביע על אותם מקומות ומאתר בלתי מתעדכן אחד הזהות שלי הועברה למקום מתעדכן אבל לא שלם.

אתמול בלילה שינסתי מקלדת ובעזרת קסמי ה RSS הפכתי את דף הכניסה של info.org.il לדף דינאמי שבו מוצגות הכותרות האחרונות של כל "מפעלות חנן כהן".

אני רוצה להחזיר את info.org.il להיות מרכז הפעילות שלי כשהבלוג כאן ברשימות הוא רק אחד ה"סניפים" שלי.

אני מבקש ממי שמוסיפים קישור לשם שלי, לקשר ל info.org.il ולא לכאן, אלא אם כן מוזכר בפירוש הבלוג.

תודה.

נ.ב. - עדכון וובסטר. אני יודע שיש בעיות ושיש פוסטים שלא מופיעים לפעמים. אם יש כאן מישהי ששולטת טוב ב PHP (קלאסים וכאלה) , אשמח לקבל עזרה.


פורסם ב 6 באוגוסט 2006 12:00 במדור כללי תגובות נעולות

התגובות מתפרסמות על דעת ובאחריות כותביהן בלבד.

גע"ס  [אתר]  בתאריך 8/6/2006 1:18:46 PM

אני לא שולטת

אבל אני גם לא נעלבת

חוד התער  [אתר]  בתאריך 8/6/2006 2:23:57 PM

הופיע, תודה :)

אני יודע לכתוב html עם גדול-קטן משני הצדדים וגמכן body גמכן עם גדול קטן בשני הצדדים אם זה עוזר אז אני ישמח לכתוב מלא כאלה.

אח"י דקר  [אתר]  בתאריך 8/6/2006 3:06:50 PM

שולטת

צור קשר, אולי אוכל לעזור :-)

אפשר למצוא עוד רשימות בארכיון, או לחזור לראש העמוד.