"מגיע לי" – חלק א'

עכשיו סיימתי שיחת טלפון ארוכה עם לקוחה של שירות שאני נותן לציבור בחינם.

השיחה גזלה 15 דקות מזמני, הוציאה אותי מריכוז, לא סיפקה את המתקשרת ולא הוסיפה לי מידע.

בהחלט מגיע לה שירות טוב.

בהחלט מגיע לה שאתייחס אליה בכבוד.

(בייחוד כשהיא מתקשרת אלי ופונה אלי ישירות)

לכל אחד בעולם מגיע שירות טוב ויחס מכבד.

לכל יצור בעולם מגיעה חמלה.

(מה עם טרמפיסטים בצידי הדרך?)

אז איפה טוב לי לשים את הגבול?

אז באיזה מקום שאני מציב את הגבול יהיה לי לא טוב?

אני אפילו לא מצליח כרגע לנסח היגד מספיק טוב כמו שיצא לי כשכתבתי על "ראוי".