רשומהמעשה בחמישה בלוגים

לכבוד היומבלוג, חמישה בלוגים שהתבקשתי להוסיף לוובסטר לאחר פרוץ עידן הקרח.

ספירת מלאי:


שלומית ליר - מהנדסת מחשבים, דוקטורנטית ופעילה חברתית.

"אחד מסימני התרבות העכשוויים הם "הבלוג היומני", בו הכותבת או הכותב פורקים חוויות מהווי היום בצנעה הפרטית של קהל מקוון. זהו גם המקום שבו התובנה, "האישי הוא גם הפוליטי" יכולה לקבל את מלוא הביטוי."


Sub Stance
מאת משה קרון

"למצב החלול הזה, לניסיון להגיש מצגת לוליינית, להשיג ”תמונת ניצחון“, לשלוף קלף קוסם מנצח מתוך ”בנק המטרות“  אני קורא ”תסמונת גינות סחרוב”. תסמונת גינות סחרוב -  על שום מה ? על כך, שכולנו שומעים יום יום על קשיי התנועה בכניסה לירושלים, על הפקקים מסיבוב מוצא או מגינות סחרוב. סיבוב מוצא הוא עקומה ועוד איזו עקומה, אבל גינות סחרוב ? אין דבר כזה ”גינות סחרוב“ סימן קריאה. יש כיתוב חצוב באבן בעברית, אנגלית רוסית וערבית. יש שעון. יש שלט הקובע מועדי כניסה ויציאה של השבת הדיגיטאלית, פה ושם פזורות כמה טרסות, עם תאורת לילה חסרת השראה, המנסה להאיר את הריק. כולנו שומעים, מדווחי תנועה ברדיו על גינות סחרוב, אבל  גינות סחרוב הן אשלייה גירסה סלאחשבתית עדכנית להולכת שולל. ימינו הם ימים של פוזה סיליקונית, של דימוי. של כאילו, החזות היא הכל. יש חזות ואין חזון."


הגר צימרמן - השב“כ אורג

"הינה עוד התקלות לא מוצלחת עם משטרה- http://mishtara.org/blog/?p=77

יש שם ווידאו של בחור משתולל בהפגנה ותוקף אנשים. רואים אותו בבירור מכניס בוקס למצלמה. המצלמה נהרסה והצלם הגיש תלונה שמשום מה נסגרה. אני ממש לא מבינה, האיש הזה נראה כמו סכנה לציבור!!! מה קורה במדינה הזאת???"


בלנדר קומיקס

"אפרופו  - ידעתם שציירים משתמשים בדבק ארנבים? ושהשם לא מזכיר במקרה ארנבים."


תדע כל אם עבריה - למה לעלות על משכן הכנסת עם טנקים כשאפשר לכתוב בלוג

"ניתן להניח כי יותר תל אביביים הפנימו בשנים האחרונות כי צה"ל כבר אינו מגן על המולדת אלא משמש ככוח שיטור ודיכוי ולאחרונה - גם ככוח חלוץ לביצוע פשעי מלחמה בשם תאגידים אמריקאיים."


תוספת: הלמו מתרעם על הראיון המקוצץ של דבורית שרגל ואלי אשד בתכנית הבוקר של ערוץ עשר לכבוד היומבלוגים. החלק היותר מעניין נמצא בתגובות שכתבו המראיינת, לינוי בר גפן, והמרואיינת, דבורית שרגל. בשביל זה יש אינטרנט.


פורסם ב 31 באוגוסט 2006 07:52 במדור עולם הבלוגים תגובות נעולות

התגובות מתפרסמות על דעת ובאחריות כותביהן בלבד.

זו ש  [אתר]  בתאריך 8/31/2006 9:31:01 AM

ואגב,

יש גם בלוג אחד (או יותר, אני שמתי לב לאחד)שהתגנב לשתי הקטגוריות, וובסטר והחיים שלי, לרגע קיוויתי שהם עומדים להתמזג.
:)

אפשר למצוא עוד רשימות בארכיון, או לחזור לראש העמוד.