רשומההזנב הארוך של "לא רלוונטי"

אמש הוספתי תכונה חדשה (ונסתרת) ל-לא רלוונטי.

בכל פעם שנכנסים לדף המציג מכתב מלא ואת ההסברים שלו, קופץ המונה של אותו הדף.

לאחר כמעט 24 שעות שבהן פעלו המונים וצפייה בסטטיסטיקות שהצטברו, גיליתי מידע מאד מעניין.

המידע

93% מהדפים הנצפים היו כאלה שצפו בהם 10 פעמים או פחות.

מספר הצפיות באותם דפים שווה למספר הצפיות בדפים שנכנסו אליהם יותר מ 10 פעמים.

מספר הכניסות לדפים שנמצאים בדף הכניסה של האתר הוא פחות מחמישית מסך כל הכניסות.

מסקנות

בכל דף באתר מופיעות פרסומות.

מבחינה מסחרית, הדפים שאינם מוצגים בדף הכניסה חשובים יותר מאשר הדפים שכן מוצגים בדף הכניסה.

אל הדפים האלה מגיעים לרוב דרך חיפוש במנועי חיפוש. רובם דרך גוגל.

מצפיה בעשרת הדפים הנצפים ביותר אפשר להניח די בוודאות שאלו שהגיעו לאתר דרך מנוע חיפוש, חיפשו מונח כללי ולא ממש ידעו לאן הם מגיעים.

כדי להגדיל את הרווחים שלי מהצגת פרסומות, אני צריך להשאיר אצלי את הקוראים המזדמנים במקרה.

מה עשיתי?

הבהרתי את הרקע של הטור השמאלי שבו מופיעות הפרסומות ושיניתי את צבעי הטקסט של הפרסומות כך שיבלטו יותר.

תיכנתתי מנגנון שמזהה כשמגיעים לאתר על ידי חיפוש בגוגל. כשהמנגנון מזהה כניסה דרך גוגל הוא מציג חלק חדש שכותרתו "פעם ראשונה כאן?" ובו קישורים לאימיילים שעוברים הכי הרבה, רשימת האימיילים הנקראים ביותר ו-אודות האתר.

האם זה יצליח? האם אתעשר מהפרסומות?

לא יודע. תזכירו לי ואדווח.

לקריאה נוספת - הזנב הארוך


פורסם ב 4 ביוני 2006 22:39 במדור טכנולוגיה תגובות נעולות

התגובות מתפרסמות על דעת ובאחריות כותביהן בלבד.

לאה  [אתר]  בתאריך 6/5/2006 2:22:36 PM

יופי של רעיון

לטיפול במבקרים חדשים באתר המגיעים מגוגל או כל מנוע חיפוש אחר.
הסבר פניך לתייר גרסת האינטרנט

אפשר למצוא עוד רשימות בארכיון, או לחזור לראש העמוד.