הכוכב הבא 2013

כאן לא אתר ויקיפדיה. דף זה נשמר אוטומטית מכיוון שבתאריך 2024-02-09 התקיים דיון האם למחוק אותו. לצפייה בדף המקורי , אם לא נמחק.

חזרה לרשימת הדפים שנמחקו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנו דנים כעת בשאלה האם ערך זה עומד בקריטריונים להיכלל בוויקיפדיה. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.
הדיון אורך שבוע, וניתנת בו הזדמנות להביע תמיכה מנומקת בהשארת הערך. הערך יימחק בתום שבוע ימים, אלא אם כן הובעה תמיכה שכזו בידי עורך או עורכת בעלי זכות הצבעה מלבד יוצר או יוצרת הערך. (התבנית הוצבה בתאריך 9.02.2024).
אנו דנים כעת בשאלה האם ערך זה עומד בקריטריונים להיכלל בוויקיפדיה. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.
הדיון אורך שבוע, וניתנת בו הזדמנות להביע תמיכה מנומקת בהשארת הערך. הערך יימחק בתום שבוע ימים, אלא אם כן הובעה תמיכה שכזו בידי עורך או עורכת בעלי זכות הצבעה מלבד יוצר או יוצרת הערך. (התבנית הוצבה בתאריך 9.02.2024). עריכה - שיחה
הכוכב הבא 2013
סמליל העונה הראשונה
סמליל העונה הראשונה
סמליל העונה הראשונה
מבוסס על כוכב נולד
סוגה תוכנית ריאלטי
מנחים אסי עזר
אסתי גינזבורג
שופטים ריטה
צביקה הדר
אייל גולן
רני רהב
זוכים אביתר קורקוס
ארץ מקור ישראל
שפות עברית
מספר פרקים 28
הפקה
אורך פרק 30 - 130 דקות
2015

הכוכב הבא 2013 היא העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי הכוכב הבא. העונה שודרה עד ה־25 בדצמבר 2013, שם שודר הגמר בו הזוכה היה אביתר קורקוס. מנחי העונה הם אסי עזר ואסתי גינזבורג.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת שנת 2013 הוכרז שלאחר ביטול התוכנית "כוכב נולד" יצא סדרת המשך המתעסקת באותו התחום - שירה, וגם אותו הפורמט, רק בשם "הכוכב הבא". במהלך אפריל 2013 הוכרז כי יהיו ארבעה שופטים שיחליטו על המתמודדים: איל גולן, צביקה הדר, רני רהב וריטה. שהעונה הייתה באמצע שידורה, הצטרף מוקי לשולחן השופטים.

העונה הצטלמה בתחילת שנת 2013 ויצאה באמצע שנת 2013, עד סיומה ב-25 בדצמבר 2013.

שלב הגמר של התוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיבוב ראשון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסיבוב הראשון שהיה מאוד קצר הודחו שני אנשים שהיו בחמישיית הגמר.

סיבוב שני[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסיבוב השני שהיה מאוד ארוך, השלישייה האחרונה של הגמר, בינהים אביתר קורקוס ועוד שני אנשים לא ידועים חרדים, ביצעו את שיר הגמר שלהם. לאחר בחירה ארוכה של השופטים ושל הקהל באולפן - בחרו שיש מקום שלישי, שני וראשון; והזוכה היה אביתר קורקוס. בדומה לאנשים אחרים שזכו ב"כוכב הבא" וב"כוכב נולד", הוא לא התקדם עם קריירת המוזיקה והוא בין האנשים היחידים שלא התקדמו גם בעונות "כוכב נולד" וגם בעונות "כוכב הבא".

תחרות הזמר של האירוויזיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה זו היא בין העונות היחידות (חוץ מהעונה השמינית ומהעונה התשיעית) של הכוכב הבא שלא היה בו בחירת אירווזיון (מי שמנצח הולך לייצג את ישראל באירווזיון של אותה השנה). העונה הזו לא הייתה כבחירת אירווזיון בגלל שרק התחילה הסדרה ולא ידעו מה עושים, אבל העונות השמינית והתשיעית שבה גם לא היה בחירת אירווזיון היה בגלל שהבחירה הייתה בידי התוכנית אקס פקטור.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]