צו גיוס לצבא החברתי הראשון

צו גיוס לצבא החברתי הראשון

הקריאה המפורטת כאן נובעת מרעיון כללי רחב יותר, שאפשר למצוא בעמוד "רשת בטחון חברתי" בבלוג זה.

 אם בזמן המחאה בקיץ 2011 התעוררה בך תקווה שניתן לחולל שינוי ואם יש לך רצון להתנדב, לתרום להגברת הסולידריות במדינה, ולהמשיך ביחד את המאבק החברתי הצודק ב"שיטה" החברתית–כלכלית-פוליטית הדורסנית הנהוגה כיום בישראל, המסר הזה הוא בשבילך.

 רשת ביטחון חברתי  היא יוזמת חרום להקמת מעטפת תמיכה מקצועית רב-תחומית עבור מי שכורעים תחת עומסי החיים.

ה"רשת" נהגתה בעקבות הצתתו העצמית של משה סילמן ז"ל ב-14.7.2012, בלב תל-אביב, בהפגנה לציון שנה לפרוץ המאבק החברתי הגדול בתולדות המדינה.

 ה"רשת" מציעה מענה רחב למכלול הקשיים החברתיים, הכלכליים והאישיים שעשויים להוליד את המצוקה. היא מהווה אוזן קשבת, מקום להתייעצות מן הלב, ועזרה פרקטית בנושאי דיור, ביטוח לאומי, הוצאה לפועל, תעסוקה, ניהול משק בית / עסק, בריאות ובריאות הנפש. רשת התמיכה אינה מיועדת לשמש תחליף לשירותי המדינה, אלא מהווה תמרור אזהרה ודרישה לשינוי מדיניות כחלק מתנועת המחאה, לצד התמיכה הפרטנית.

 אנו קוראים למי מכם שמעזים לחלום שאפשר לחיות כאן אחרת, להושיט יד לאלה שכל עניינם כרגע הוא לשרוד ולהחזיק איתם ובעבורם את התקווה, ולו לרגע, שעוד יהיה כאן טוב יותר.

את מי אנחנו מגייסים?

  • ·       מלווה – מתנדב/ת שמלווה את המסתייע/ת ומרכז/ת את תוכנית הסיוע שלו/ה. המלווה יסייע הן בתיווך מול אנשי המקצוע היועצים לקבוצה והן בליווי המסתייע/ת בהתנהלות מול הרשויות. נבקש מחויבות של כ- 3 שעות בשבוע למשך של 6 חודשים.
  • ·        איש מקצוע – מתנדב/ת שנותנ/ת שירות וייעוץ מקצועי לקבוצת התמיכה: עורכי דין, רופאים, פסיכולוגים, יועצים כלכליים, רואי חשבון, וכו'. כשעתיים בשבוע למשך של 6 חודשים.
  • ·        מנחות ומנחי קבוצה – מתנדב/ת מוסמכים במקצוע הנחיית קבוצות להנחיית קבוצה חד-שבועית.
  • ·        אנשי מינהל – לעזרה בבניית הארגון ובהחזקתו.

 הגעת עד כאן?

נשאר רק להקליק ולהצטרף ל"רשת": bhnetil@gmail.com

לא לשכוח להצטרף אלינו גם בפייסבוק: רשת ביטחון חברתי

 

נחי אלון, ניב אגם וצוות רשת ביטחון חברתי

פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *